ABD


yanlış anladın demi la, yok yok, ahmet burak daldan söz ediyorum, herif daldan dala daldan dala atlıyor.. bu sevdiğim arkadaşı genel olarak değerlendirelim bi.


16 Haziran 1992 doğumlu ABD, ergen dünyasındaki fırtınaları dizginleyemeyen asil bir delikanlıdır, öyle bir delikanlıdır ki, twitterdan manyak ötesi vaazlar verip yargı reformunun kaçınılmaz olduğunu belirtir, ayrıca kalkıp fikir küpü tv'de ergenekon'u masaya yatıracağını söylemiş, o değilde bilgisayar masasına nası yatıracak o dosyaları merak ettim benjamin.. her neyse, sonraki sahne!


Siyasi görüşlere saygılı olmadığı için, bir blogun banner'ını kaldırır, ama kendisine gelen negatif yorumları ezip geçer, süper saygılıdır bu arkadaş.

Tevatür dergisini kurmak için çok çabalamış, kahvehaneden arkadaşlarıyla girdiği çalışma sonucu, kahve kahve dolaşıp bulmuş bu kadroyu, işte onların hanımları falan, böyle birbirlerine yazıyolar hala.
Aziz Nesin'in inanmadığı için Konya'da hiç bir yere alınmadığını övünerek söyleyen bu dergi ayrıca Konya'nın o dönem ne kadar yobaz olduğunu, dinci takımının ne kadar hayvan olduğunu açıkça gösteriyor. (asdasfdg, kendimi ahmet burak bal gibi hissettim)

Dergimizde yayımlanan yazılı ve görsel tüm materyallerin hakkı yazarına aittir. bi sorum olacaktı, abi orda görsel yok galiba?

Haa, ayrıca kendisi Taraf gazetesini ciddi ciddi okuyor, eleman balyozcu, eleman işi biliyo, eleman king, eleman inanmış !!!!1111BİRBİR

"zaman" kaybetmeyin

salak mısınız lan. tasarımı bile sik gibi, lan spor sayfasını bulamıyorum ben orda.

Feto abi bi bakar mısın bi şey istiycem

yumurcak tv izleyerek, dinimizi öğreniyoruz. calliou müslüman olsun lütfen.

kanal a.

çok güzel bir kanal, çok seviyorum kendisini, acaip hissediyorum ben o kanala karşı, zaman'dan sonra piyasadaki en güzel medya organı, ciddi anlamda söylüyorum yani, yok para aldığımdan değil, çok güzel belgeseller yayınlıyorlar, harun yahya eserleri özellikle mükemmel, aydınlanıyoruz..

TORTU YOĞURDU (kafiye yaptım vesselam) KAŞIKLA YİYOMUŞ GÜNAH İŞLİYO

evet, süper bi habercilik başarısı yakaladım, bu olaydaki desteğinden dolayı, microsoft şirketine, wlm servisine teşekkür ediyorum, onlar olmasaydı başaramazdım..


dediğim gibi bu olayı yakalamak için gece gündüz uyumadım, sokaklarda koşturdum, namazımı aksatmadım, ayran içtim, işte felan öyle, ha bu arada buradan antalyadaki dayıma çok sevgiler.

allah'a emanet, içeri girsin recep
versin 30 lira kefalet
(allah'ın izniyle 2. kafiyemi de yaptım, son zamanlarda yunus özyavuz dinleyip özüme yolculuk yapıyorum)
 

YARRAMIN SON SAYISI ÇIKTI!!!

Az önce 31 çektim de, işte o arada çıkardık yeni sayıyı, çok beyin cimnastiği yaptık vallahi, çok zorladım kafayı, inanılmaz emek harcadık, takım arkadaşlara da buradan bir tebrik yollamak istiyorum, gerçekten çok çalıştı onlarda.

pdf'sini indirmek için 2 oral yapıcan
he yok netten okurum gardaş diyosan: www.redtube.com diyorum.






iyi akşamlar kardeşlerim tüm dünyada barış